4 uur van Hofstade op zat 7 september 2024!

De zomerzeilkampen van onze zeilschool sluiten we op zaterdag 7 september 2024 naar jaarlijkse traditie af met de '4 uur van Hofstade Zeilclub'.

De 4 uur is een recreatieve wedstrijd voor onze jeugdzeilers. Kinderen die dit jaar of vorige jaren een kamp hebben gevolgd zijn welkom om deel te nemen!

Winnen is leuk, maar meedoen en plezier maken is het voornaamste.

Daarom verloten we dit jaar onder de aanwezigen van de 4 uur een prachtige SUP!

Tombol_sup

De 4 uur zeilestafette: Wat houdt het in?

Je vormt een ploegje van 3 of 4 zeilers per Optimist, Pico of Topaz. Je zeilt om de beurt een rondje van het parcours. Zo zeil je als ploeg om ter meeste rondjes in 4 uur tijd. De winnaars krijgen een beker, maar ook de anderen krijgen een leuk aandenken mee!

Verzamelen vanaf 12:00h om de boten op te tuigen.

Startschot is om 13:00h.

Tijdens de wedstrijd kunnen ouders genieten van de sfeer. Wie wil kan een rondje meezeilen op een Caravelle of de motorboot.

Einde van de wedstrijd om 17:00h.

Prijsuitreiking en trekking van de aanwezigheidstombola 17:45h

We sluiten het event af met heerlijke pizza's van de PizzAmigos (vanaf 18:00h).

Inschrijven

7 september komt dichter bij.. schrijf je dus zo vlug als je kan in: Graag inschrijven voor woe 4 september!

Klik HIER om in te schrijven voor de zeilestafette

Klik HIER om in te schrijven voor de heerlijke pizza's.

Wij hebben er alvast veel zin in, en hopen dat jullie talrijk aanwezig zullen zijn!

Ook als je enkel een pizza wil komen eten.. schrijf dan zeker in via de inschrijvingslink voor de pizza's!

Zeilschool Hofstade Zeilclub

Bestand